Przejdź do treści
Ulubione 0
Koszyk 0
Home

FAQ

Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się pod numerem telefonu +48 42 307 13 13 lub +48 577 520 500. Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie lub wysłać do nas wiadomość mailową na adres: info@podoexpert.pl.

Jakie produkty można znaleźć w sklepie podologicznym Podoexpert?

W naszym sklepie oferujemy pełne wyposażenie gabinetu podologicznego. U nas znajdziecie Państwo wszystko, co jest niezbędne do otwarcia gabinetu podologicznego oraz do późniejszego jego efektywnego prowadzenia. Dzięki zdobytemu doświadczeniu jesteśmy w stanie doradzić Państwu w wyborze zarówno kosmetyków jaki profesjonalnego sprzętu podologicznego.

Jak sprawdzę status złożonego zamówienia?

Informację o zmianie statusu zamówienia, Klient otrzymuje na podany w trakcie rejestracji adres mailowy. Dodatkowo status zamówienia jest widoczny po zalogowaniu na konto w zakładce „Zamówienia”.

Jakie są koszty dostawy zamówienia?

Darmowa dostawa dostępna jest dla zamówień, które przekroczyły kwotę 500,00 zł brutto.
Poniżej kwoty 500,00 zł brutto koszty wysyłki uzależnione są od wybranej formy płatności:
– Paczkomaty InPost – 13,99 zł brutto
– Paczkomaty InPost Pobranie – 15,00 zł brutto
– Kurier InPost – 16,00 zł brutto
– Kurier InPost Pobranie – 21,00 zł brutto
– Kurier DPD – 16,00 zł
– Kurier DPD Pobranie – 21,00 zł brutto
Należy mieć na uwadze, że czas realizacji zamówienia to 1 do 3 dni roboczych. W przypadku gdy Klient wybierze formę płatności: przelew tradycyjny – czas zaczyna być liczony od momentu zaksięgowania środków na rachunku bankowym.

Czy sklep podologiczny Podoexpert oferuje darmową dostawę zamówień?

Tak sklep Podoexpert oferuje darmową dostawę towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy zakupach powyżej 500,00 zł brutto. Dodatkowo na terenie Łodzi i okolic zamówiony towar możemy dostarczyć jeszcze tego samego dnia roboczego własnym transportem.

Jakie są zalety zakupów w sklepie podologicznym Podoexpert w porównaniu do innych sklepów branżowych?

Naszym Klientom oferujemy wiedzę ekspertów (praktyków podologii) w pakiecie z profesjonalnym sprzętem. Co nas wyróżnia?
błyskawiczna realizacja zamówienia – zamówienia złożone do godziny 14.00 wysyłamy tego samego dnia,
konkurencyjne ceny – jedne z najniższych cen na rynku
bogaty asortyment i duża dostępność produktów – tylko u nas można zrobić jednocześnie zakupy produktów PODOPHARM, ARKADA oraz PHARM FOOT.
profesjonalne doradztwo oraz obsługa posprzedażowa
nasi Klienci otrzymują pierwszeństwo w Serwisie Frezarek Podologicznych Podoexpert
zadowolenie Klientów – średnia ocena sklepu 5.0 ⭐⭐⭐⭐⭐

Jakie są dostępne metody płatności w sklepie podologicznym Podoexpert?

W hurtowni podologicznej Podoexpert oferujemy zróżnicowane metody płatności. Zapłaty za zamówiony towar można dokonać przy pomocy operatora płatności Przelewy24 (płatność BLIK, płatność kartą kredytową, przelew), przelewu tradycyjnego. Współpracujemy również z firmą leaselink, która udziela leasingów oraz firmą Comfino, która oferuje udzielenie dogodnych rat. Towar wysyłamy również za pobraniem przy pomocy firmy kurierskiej DPD. Istnieje także możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru. Wtedy to na miejscu umożliwiamy płatność gotówką.

Mam problem z płatnością przez Przelewy24 – co należy zrobić?

W momencie pojawienia się problemu z płatnością za pośrednictwem operatora płatności Przelewy24 prosimy o możliwie szybki kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 42 307 13 13 lub +48 577 520 500. W takiej sytuacji umożliwiamy zmianę sposobu płatności za złożone zamówienie na przelew tradycyjny bądź płatność za pobraniem.

Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Zwrot zakupionego towaru możliwy jest w ciągu 14 dni roboczych. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o zapoznanie się z treścią zakładki „Zwroty i reklamacje”. Do zwracanego towaru musi być dołączony wypełniony Formularz zwrotu.

Co zrobić gdy zamówienie dotarło niekompletne?

Gdy zamówienie jest niekompletne prosimy o możliwie szybki kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 42 307 13 13 lub +48 577 520 500 bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@podoexpert.pl.

Co zrobić gdy przesyłka dotarła uszkodzona?

Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Warto mieć na uwadze, że wszystkie paczki wychodzące z naszego magazynu są odpowiednio zabezpieczone oraz objęte ubezpieczeniem. W wypadku otrzymania uszkodzonej paczki bardzo ważne jest by kurier spisał protokół szkody. Na spisanie protokołu jest 7 dni.
Pamiętaj! Wszystkie roszczenia będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie spisanego protokołu szkody.

Czy sklep podologiczny Podoexpert posiada program lojalnościowy dla stałych klientów?

Sklep podologiczny Podoexpert na chwilę obecną nie prowadzi programu lojalnościowego. Jednak nasi stali Klienci mogą liczyć na różnego rodzaju upusty i rabaty.